הכן רכבך לחורף

ללא

כל שנה, כשמתקרב החורף, נדמה שכל אמצעי הפרסום מתגייסים למען מטרה אחת: ביצוע בדיקת חורף לרכב, ולא בכדי. לביצוע בדיק חורף לרכב יש חשיבות מכרעת, שכן אי ביצועה ונסיעה ברכב שלא עבר בדיקה, עלולים לגרום לתאונות דרכים מכל הסוגים והצורות, שחלקן יכולות להיות גם קטלניות.

החשיבות של ביצוע בדיקת החורף לרכב

החורף אמנם מביא איתו גשמי ברכה, אבל הברכה היא לשדות ולא לכבישים או לנוהגים עליהם. גשם הופך את הכבישים לחלקים במיוחד, ולכן רכב שלא עבר בדיקה ונוסע, למשל, עם צמיגים לא תקינים, עלול להחליק על הכביש והתוצאה יכולה להיות הרסנית. אבל לא רק צמיגים לא תקינים יכולים לגרם לתאונות כאלה, אלא גם תקלה שאולי נדמית כפשוטה, כמו פנסים לאתקינים, עלולה להביא לאותן תוצאות בדיוק. אחרי הכול – מי שלא נוהג ברכב שפנסיו דולקים מסתכן בכך שלא יבחינו ברכבו בתנאי הראות הקשים של החורף (ערפל, גשם, רוחוכד'), ולכן מסתכן, בעצם, בתאונה.
על מנת להימנע ממצבים כאלה, שעלולים לגרום לנזק לרכוש ולגוף ואף להוות סכנת חיים, חשוב מאוד לבצע בדיקת חורף לרכב, במכון שאפשר לסמוך עליו שיבדוק באמת את הכול.

הבדיקה כוללת:

  • בדיקת מערכת הבלימה בדיקת תקינות כוללת של הבלם הראשי, של בלם העזר ושל חיבורי הבלמים, לרבות בדיקת נזילות במערכת ווידוא של יעילות הבלימה.
  • בדיקת מערכת החשמל –תקינות המצבר, אורות ראשיים, אורות בלם, פנסי איתות, אורות נסיעה אחורנית (רוורס), אורות חנייה וכד'.
  • בדיקת מערכת ההיגוי –בדיקת תקינות של ההגה עצמו, ושל תיבת ההגה, ובמידת הצורך גם של מד הלחץ, של הנורית ושל זמזם האזהרה.
  • בדיקת סרן קדמי –בדיקת בולמי הזעזועים, התושבות, המסבים ומתלה הקפיצים הקדמיים.
  • בדיקת צמיגים –בדיקת לחץ האוויר ומצבם הכללי של הצמיגים מבחינת בלאי, החלפת צמיגים לחורף.
  • בדיקת עזרי נהיגה נוספים –מגבים, מתזים, צופר ומפשיר אדים.

אם הכול תקין –הרכב מוגדר ככשיר לנסיעת חורף ומקבל אישור לעלות על הכביש בחודשים הגשומים. אם משהו נמצא לא תקין, ניתן לתקנו במקום. התיקונים והשיפורים מתבצעים על ידי הצוות המקצועי והמוסמך של הפנצ'רייה בעזרת חלקים ואביזרים איכותיים בלבד, כך שכשתצאו מכאן תוכלו להיות בטוחים שהרכב שלכם כשיר לנסיעה בכל תנאי מזג האוויר.

חשוב לזכור: אם תיתפסו נוהגים ברכב שיש בו ליקויים חמורים – אתם צפויים לקבל קנסות גבוהים. לכן, אבל בעיקר משום שאם לא תבצעו בדיקת חורף לרכב אתם והאנשים היקרים לכם שנוסעים ביחד אתכם צפויים להימצא בסכנת חיים, חשוב מאוד להצטרף למבצע הכן רכבך לחורף ולבצע את הבדיקה אצלנו בפנצ'רייה.

לקבלת מידע נוסף בנושא בדיקות חורף לרכב ולתיאום בדיקה חייגו עכשיו 053-7512222
או צרו עמנו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם רכב בטוח לנהיגת חורף.
נסיעה טובה ובטוחה!